SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, April 11, 2009

Sabtu yang tak best....

Cuba teka aku kat mana sekarang????

Kat rumah?

Salah!

Kat tepi tasik sambil mem'broadband'kan diri?
Apa jadah lepak tepi tasik dengan broadband???

Salah jugok!

Aku dekat,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

OPISSSSS!!!!!



Busuk kan. Hari-hari cuti ada dekat ofis. Hari yang sepatutnya aku dengan baby bersenang lenang berehat kat rumah.

Ini semua sebab budak-budak ni tak kesian kat aku. Uhuk... Uhuk...

Malas lah nak story pasal apa. Karang kebocoran rahsia pulak. Mati aku kena buang kerja. Hohohoho...

Lepas check up tadi aku pi makan dekat pkns jap lepas tu terus rush ke ofis. Sempat lagi nak blog sebab tak puas hati kena kerja hari sabtu.

Tadi buat scan. Tapi kan baby ni pemalu sangat-sangat. Ikut perangai abah dia. Dia main sorok-sorok sampai doktor tak dapat nak tengok baby boy ke girl. Dah lambat lagi lah angan-angan aku nak beli botol susu dengan baju kalerful. Kena lah beli nappies dengan barang-barang lain dulu. Aku excited nak beli baju ni!

Jenuh lah doktor pusing sana, pusing sini. Baby still tak nak tunjuk. Siap main pusing-pusing tunjuk belakang dia aje. Heeee... Pemalu betul anak umi ni.

So kenalah tunggu next month or the other next month. Hope dapat tengok by next month lah. Janganlah baby main sorok-sorok lagi sayang. Nak surprisekan umi dengan abah ek.


Inilah baby i yang pemalu tu. Dah 21 minggu.


Ok lah, aku nak sambung kerja. Kalau boleh nak balik cepat. Belakang badan sakit macam nak tercabut dah seminggu ni.


No comments: