SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 27, 2013

Tak Ada Muka Lain Ke Nak Hantar Kursus???

Sesuatu yang tidak disukai *but maybe disukai orang lain* telah berlaku. Aku kena pi kursus lagi!!! Tension sungguh haku tau.

N kursus akan bermula ahad ni. Apekah? Apekah? Apekah ini semua???

Aku punya rekod kursus dah lebih 7 hari kot. 10 hari dah. Dah la last minit punya notis. Baru tadi aku dapat emel dari timbalan aku. Cissss... No wonder la dia call tanya aku free tak next week. Rupanya nak letak nama aku.

Kursus sampai hari Jumaat ok. Bosan nak mati la dok dalam hutan tu. Kursus ekonomi pulak tu. Laaaaagi la aku bosan macam orang bodoh nanti.

Kesian pulak kat Hana. Masa aku pi PD hari tu pun keja asek menangis je kat rumah. Aku call dia nangis tak nak letak fon. Nak cakap jugak. Aku video call lagi la haru. Macam gaya nak masuk dalam fon dah.

Sedihnyaaaaa....

T______________________T

Nak menang SEJUTA!!!! Boleh bayar hutang n dok rumah jaga anak dengan aman.

Nanges lagi.

T________________________T

 

No comments: