SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 14, 2013

Biasa Aje



Aku dah kat bilik hotel. Condition bilik agak tak memuaskan. Katil ok. Tapi aircond air menitik. Remote aircond barai tak boleh guna.

Lampu malap je ni. Lampu jenis romantika d'amor sangat. Macam gaya datang nak hanimun kekdahnya.

Aku rasa macam ada nyamuk. Oh.. Gatal-gatal dah ni. Makan belum rasa lagi. Dok tunggu kawan aku tak sampai lagi ni.

View dari bilik je la boleh tahan. Nampak laut terus.

Ruang bilik pun standard. Tak luas sangat. Tak sempit sangat. Tapi macam lagi besar bilik aku kat bajet hotel kat kajang hari tu.

Arah kiblat pun tarak. Dalam buku panduan atas meja kata ada kat siling. Jenuh aku dongak cari hapah takde. Nasib la aku ada install kompas kiblat dalam fon ni.

N sampai sekarang aku tak dapat lagi sejadah n iron yang aku mintak dari pukul 7.10 tadi.

Overall, biasa-biasa je la.

Posted via MyAndroid

No comments: