SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 7, 2013

Entah La

Assalamualaikum

Masuk keja dah tension. Dari semalam lagi dah tension sebenarnya. Dah la balik dari Putrajaya. Tengok email opis ada staf hantar emel. Dengan guna caps locknya. Dengan ayat yang sungguh bagus sekali untuk dibaca.

Dengan kepenatan melayan kerenah 2 orang budak bertuah yang asek bersilat dalam kereta. Dapat pulak call dari timbalan. Tanya aku datang opis tak esok. Abes, selama ni aku balik dari Kelantan, Cherating segala sampai rumah pukul 2-3 pagi ada ke aku tak masuk opis. Masuk macam biasa jugak. Tak ada la macam staf lain masuk lewat sikit pukul 10. Alasan penat n mengantuk. Tapi aku kena masuk awal. Aku tak mengantuk ke? Aku robot kot ye.

Takut aku tetiba tak masuk opis kononnya. Oh, lupa. Aku ni kan memang suka buat keja separuh jalan. Tinggal keja kat orang berlambak-lambak.

Aku pun penat jugak.

Sigh....

Jadi tawar hati sangat....

 

 

1 comment:

|| a - j . E . E || said...

Ko kan berkakilebar. Tp penat jadi orang so-call penting kan. Tabah je la kak syima