SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, July 1, 2013

From Sungkai With Loveeee


Assalamualaikum.

Menunggu roomate aku abes mandi. Lepas tu nak pi makan.

Aku kat sungkai ni. Ada kursus. Sampai jumaat. Tension mak nenek sungguh kursus dalam hutan. Dengan line tenet kalau guna fon adalah line paling hazabedah sekali. Edge.

Jadi toksah harap la aku nak update siap gambar segala bagai. Macam la selama ni rajin update gambar kan. Muahahaha!

Nak bukak pc pun aku malas. Ada je pc dalam bilik ni. Tapi karang kalau aku dah hadap tak boleh buat benda lain dah.

Perut aku meragam dari semalam. Angin ke apa tah. Nak berak tak ada pun sakit perut macam nak berak tu. Tapi ada la rasa angin berpusing-pusing. Semalam makan lambat. Time dah nak bertolak tu singgah makan kat juru. Driver opis amik kat situ. Tapi hana hijack nasi ayam aku. Sup semua dia balun sampai abes. Ummi dia ni abeskan belen-belen yang dia tak abes la.

Dah la berkuntau merata. Eeee... Geram aku. Memang takde harapan la aku dapat makan dengan aman kalau bawak hana ni. Amir ok lagi. Ni makanan macam sangkut kat tekak je rasa. Boleh tercekik pun ye jugak. Sabor je la.

Eh, ingat nak update pendek je. Terpanjang pulak. Aku dah gigil sejuk ni. Kuat pulak aircond bilik ni.

Dah. Aku nak pi makan. Makaaaaaan je keja.

Postezd via MyAndroid

No comments: