SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 8, 2012

Sila Bersabar Ye Orang Admin

Assalamualaikum

Di opis sambil ketawa berdekah-dekah mendengar keputusan mengenai SBPA. Hamik ko! Beria buat dah mansuh pulak. SSM ditambah baik.

Aku nak cakap banyak pun malas. Sebab pada aku SBPA tu boleh je laksana dengan syarat gaji tu je revise balik. Orang pun tak marah.

Ini dah bertungkus lumus orang kat admin tu buat keja sampai ke tengah malam sediakan borang untuk sign tetiba tak jadi pulak. Buang tenaga. Buang duit. Eh, banyak la buang. Buang air liur bagi taklimat sampai dok bertegang leher (ni kat opis aku la. Haha!).

Itu je la komen dari aku yang menurut perintah. Kahkahkah!

2 comments:

ejaMaria said...

SBPA - Sila Bersabar Pegawai Admin ;p

aMiYs said...

Kak maria - sesuai sgt tu. Hehe..