SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 29, 2012

Pening N Nak Muntah Tanda Stress Melampau Ke?

Assalamualaikum

Hari ni nak betulkan bajet lagi. Bos suruh buat bajet jangan lebih 400k. Aku tengok dah melampau je bajet aku ni. Tapi tu semua bos yang suruh tambah itu ini. Dah aku nak godek tang mana pulak nak kasi ngam-ngam figure tu.

Kurang semangat sikit hari ni. Dengan keja berlambak. Tekanan perasaan aku. Semalam sakit kepala n rasa nak muntah. Jangan pikir Hana nak dapat adik pulak. Aku rasa itu simptom stress melampau.

Dah la bulan depan Abang Misai pi kursus sebulan. Kat Langkawi lagi. Terkontang kanting la aku nak handle budak bertuah 2 orang tu. Dua-dua manja. Si Abang kalau aku tak pay attention kat dia nanti terjerit-jerit la dia panggil aku. Yang si Adik keja nak berkepit je celah ketiak.

So, Sabtu ni aku kena hantar Abang Misai ke opis. Pagi buta pulak tu. Nak bawak ke budak-budak tu. Karang balik bertiga je jenuh aku bersilat. Dah la lontaran vokal Hana tu sampai oktaf ke 7. Boleh terkeluar segala isi telinga ni dengar dia menjerit. Nak drive pun tak aman.

Ok la. Aku nak sambung buat bajet.

No comments: