SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, March 28, 2012

Kena Betulkan Bajet Lagi

Assalamualaikum

Aku kebuluran dan kepenatan. Bukan penat badan tapi penat otak. Ni semua gara-gara bincang pasal bajet projek dengan bos. Berpinau bijik mata. Banyak pulak tu nak betulkan. Aku baru ingat nak amik time off petang ni pasal nak pi amik cheque. Macam tak sempat je.

Aku nak siapkan hari ni jugak. Esok nak buat benda lain pulak. Nak check fail MSO. Minggu depan ada audit. Dah la auditor garang nak mampos. Aku kenal auditor tu sebab dia timbalan dari Selangor. Dulu aku pernah kena tengking dengan dia. Padahal nak mintak maklum balas je. Kedekut ah! Pi marah-marah. Macam bagus.

Eh, sat lagi sambung. Timbalan ajak makan. Hewhewhew...

Ok dah kenyang perut suka hati mak pak aku dah. Ahahaha! Makan kat cafe dengan timbalan. Tak pernah-pernah aku makan berdua dengan timbalan. Dah dia ajak. Aku on saje. Kot buleh dapat markah penilaian tinggi nanti. Kahkahkah! Ada udang sebalik mee pulak.

Jadi mari la kita menyiapkan bajet dengan kadar segera. Kalau cepat abes buleh mintak time off.

Ok, papai~~

No comments: