SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, March 23, 2012

Esok boling



Assalamualaikum

Pagi tadi keluar je jambatan terus jammed. Aku suspek mesti ada eksiden. Sebab memang tak pernah jammed time-time tu. Ada la sekali dua pasal eksiden n jpj buat roadblock. Rajin benau la buat roadblock pagi-pagi khennn...

Ye, tepat tekaan aku. Ada eksiden. Keta dah alih ke tepi. Tapi orang nak tengok yang jadi slow tu.

Nasib baik punch card tak merah. Nak simpan rekod ni jadi pekerja cemerlang. Kihkihkih..

Esok ada pertandingan boling. Aku tak main. Jadi pompom girl untuk staf aku je. Aku pernah main sekali tapi tak pernah melalui jalan yang lurus. Ke longkang je so malas dah aku nak main.

Maka pagi subuh sepi'e dah kena keluar sebab penganjur nak start 8.30 (awal gila).

Aku angkut budak-budak sekali. Kesian pulak nak tinggal.

Eh, aku tengah meeting ni. Kahkahkah.. Sempat ko up entry.

Papai. Bos dah jeling tu. ; p

Posted via MyAndroid

No comments: