SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, March 6, 2012

Cibi Pulak

Assalamualaikum

Lambat update sebab banyak keja. Tambah pulak perut sakit abes spoil segala mood. Dari pagi tadi tercirit je ni. Sampai dah tak ada benda nak keluar pun rasa nak tercirit jugak. Dah la tak ada minyak panas. Berpeluh aku tahan sakit perut dalam opis berair cond.

Semalam aku mendobi baju. Lepas tu sidai dalam bilik aje. Lantak la nak bau hape pun. Tapi aku dah taruk softlan yang botol kaler merah. Ala-ala nak tiru Downy yang wangi cam perfume tu.

So, kureng la kot bau dia. Huhuhu... Tapi memang tak boleh tunggu sampai weekend la. Semak mata plus aku la nanti yang pengsan nak mendobi je. Dibuatnya hujan jugak? Malam ni nak dobi baju budak-budak pulak.

Nasib la anak-anak tak buat perangai kecuali Hana yang memang keja nak melekat kat ketiak je. Nak tido pulak dah macam-macam pesen dia menenen. Kejap karang tertonggeng. Lepas tu panjat atas badan. Asek nak berdiri je dia sekarang. Aku risau sebab dia tak pandai duduk lagi. Kalau dah pandai duduk kot tengah berdiri tu jatuh terduduk takpe. Ni dok berdiri jatuh terus tersembam je la.

Apesal tah advance terlebih pulak budak sorang ni. Abang bagi susu sebotol terus belayar jumpa Angry Bird dalam mimpi. Hahaha!

Ok la. Aku nak relaks jap. Melayan sakit perut. Minyak panas pun takde nak sapu kat perut. Minyak cap kapak pun boleh la. Asal ada.

Buhbye!

No comments: