SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, March 16, 2012

Keciritan Semalam

Assalamualaikum

Mak penat noks.... Banyak keja....

Amirah Raihanah kat rumah tu dah baik kot demam. Semalam time aku balik badan dia tak panas pun. Ummi dia je yang bermasalah. Cirit melampau. Dari tengahari sampai ke malam.

Tapi bila malam kepala dia start panas balik. Tapi tak teruk la. Aku tepek dengan towel basah je. Itu pun kena tepisan kung fu. Dia tak suka weh badan kena lap-lap dengan towel basah tu. Melalak macam kena dera.

Maka aku tepek la slow-slow tak bagi dia terjaga. Nak tampal cool fever lupa pulak nak beli padahal semalam dah menyinggah kedai.

Tak sabar nak balik jumpa budak bertuah 2 orang tu. Kerinduan weh. Macam duduk jauh pulak. Tapi still aku pi keja melintas lautan tau. Hakhakhak! Poyos.

Ok la. Aku mengantuk. Tapi rehat dah abes. Kena buat keja. Mental blocked dah ni nak siapkan keja punya pasal. Aku tak buleh berfikir.

Rasa nak shopping.

Gaji next week.

Tensen....

No comments: