SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 5, 2009

Mengidam Lontong!!!! Tolong!!!!



Aku adalah mengidam oke.


Mau makan lontonggggggg~~~~~~~


Dah seminggu cari lontong nie...


Habes lah, menjejes air liur anak aku....
**Sebenarnya air liur umi dia yang menjejes. Hikhik.. :p~~ **





Korang nampak tak betapa sedapnya lontong itew? Mana air liur aku tak meleleh.... Slllurrrpppp!!!!




2 comments:

BeN`z said...

lontong?

kat belakang sect 7 lama, ada 1 kedai lontong. aku lupe ape namanye, tapi sebelah hakim ke khalifah lah gitu. betul2 belakang shell sect 7 tu. ko try la gi sana, aku penah makan sekali...

dah agak lama la kn, psl aku dok sak lam kan last taun lps. huhuhu. pagi2 memang ramai orang la..

gi la usya... =)

AmiYs said...

ben`z - adekah di restoran belanga??? bapak aku dah masakkan lontong tapi aku masih mau makan lontong lagi. adekah begitu hantu lontong sekarang??? dekat penang susah mau cari... hukhukhuk....