SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, March 5, 2009

Meeting sepanjang minggu~~buhsannnn

Aku ada meeting sebenarnya hari ni. Tapi aku tak pi. Bukan sengaja. Tapi kepala aku buat hal balik. Sakit sebelah kanan saje. Esok pun ada meeting lagi. Meeting aje lah kerja aku ni.

Semalam pun ada meeting. Pagi petang pulak tu. Pagi petang lah kena bantai dengan orang yang bila dah diberi penerangan tapi tak faham bahasa. Kau aje lah yang betul.

Tapi sesi pagi punya meeting agak mulia lah daripada sesi petang kan.

Orang lain punya usul semuanya salah. Semua tak kena. Benda remeh pun boleh jadi isu sampai meleret-leret padahal meeting tu nak bincang benda lain.

Lagi satu, orang tak habis presentation lagi dah mencelah. Kalau mencelah benda yang betul tak apa lah. Ini orang tengah terangkan secara general. Kau sibuk nak menyelit pasal benda-benda yang terperinci. Tunggu orang habis bercakap dulu boleh tak? Then kalau kau nak bercakap sampai nak berbuih mulut macam orang kena sawan pun tak ada siapa nak kisah.

Semalam memang aku rasa nak mencarut aje. Tapi sabar... Sabar....

Tak elok nanti baby dengar umi dia cakap benda entah apa-apa.

Baran pulak aku sekarang ni.

No comments: