SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, October 3, 2011

Dah Nak Mula Keja? Malasnyeeeeeee....

Assalamualaikum

Dah bulan 10. Tengah bulan ni dah mula keja. Malas gilerrrrr! Huhu... Sebab hari tu aku amik cuti awal 2 minggu dari tarikh due. So, kena la masuk keja awal sebab dah cukup 90 hari. Si Hana belum cukup 3 bulan la aku dah kena keja. Gatal amik cuti awal lepas tu beranak lewat seminggu lak dari tarikh due. Hahaha!

Si Hana tengah tido tapi asek bunyi-bunyi je. Laki aku kata tido tak jerap. Apekah maksudnya? Aku pun tak tau. Huahauhaua! Aku bukan Penang pure so tak tau sangat la kalau guna perkataan pelik-pelik.

Semalam 1 hari hujan. Malam tadi pun lebat bukan main. Syok tido. Hehehe...

Eh, banyak keja nak buat ni. Nak main angry bird lagi. Hakhakhak! Aku baru je try main game burung marah tu semalam. Sampai level 10 tak lepas-lepas. Tak ada la ketagih pun. Saje je nak tembak babi durjana tu. Hohoho!

Ok, nanti update lain. Pada yang nak tengok baby Hana nanti la aku update pic dia ye. Tengah malas melantun-lantun sekarang ni.

Tata~~

nota tapak kaki : kakak ku, sori tak dapat pi rumah semalam. Huhu..

No comments: