SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, September 27, 2011

Tolong Doakan Ye.....

Assalamualaikum

Aku tak boleh nak menaip panjang-panjang. Banyak benda nak buat plus tahap blur aku adelah di tahap paling maksima sekali hari ni.

Apa pun aku nak mohon korang doakan kejayaan pembedahan untuk adik aku. Dia ada masalah tulang belakang yang dipanggil Scoliosis. Sebelum ni dah bedah masa umur dia 9 tahun kalau tak silap. Sekarang dia dah 24 tahun n nak bedah lagi nak stopkan tulang dari terus membengkok.

Masa aku kat Shah Alam lagi dia ada la nak kena bedah sekali tak jadi sebab alergik ubat. So, doc stopkan dulu n buat test mana ubat yang dia alergik. Dah settle semua test terus doc kata on.

Pukul 11 ni masuk OT kat HUKM. Aku tak dapat pi dapat doakan dari jauh je. Hope korang pun dapat doakan sekali. Moga semuanya selamat.

Amin....

2 comments:

fuadnis said...

inysaALLAH....semoga semuanya dilindungi oleh ALLAH SWT....kite doakan dari jauh yee....:-)

|| a - j . E . E || said...

insyaallah selamat semua nya.. eh suami aku pon tulang belakang die bengkok. tapi da macam tak terus membengkok la.. isk perlu ke ek jumpe dokter lagik?