SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, September 23, 2011

Ada Sesiapa Nak hadiahkan Beri Hitam?

Assalamualaikum

Hoh, hidung aku memang dah takde ampun. Hingus meleleh je ni. Start dari petang semalam. Malam semalam lagi la. Tau-tau hingus dah menitik kat baju. Sorry la kalau geli tapi itu la hakikatnya. Hahaha!

Semalam kan b'day aku. Memang betul tak celebrate apa pun Cik Jah oiiii!!! Tak ada kek, tak ada hadiah. Ada la wish dari family n kawan-kawan. Terima kasih ye pada yang wish tu.

Berangan je la aku nak Beri Hitam *read 'Blackberry'* kan. Beria je Abang Misai ajak pi beli semalam. Konon je tu. Yang hampehnya ingat dia nak hadiahkan. Ada ke nak suruh aku beli guna duit gaji aku. Mentang-mentang semalam gaji. Ceh! Beli Beri Hitam tu terus la tak terbayar duit kereta karang. Abes tu nak jual ke kereta tu? Kecik hati tau....

Ok la. Aku nak rest kejap. Hidung ni makin parah pulak kadar lelehan hingusnya. Boleh tadah pakai baldi. Huahauahua! 

Bye~~


No comments: