SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, October 18, 2011

Mari Mengepam

Hari ni baru masuk keja dah kena masuk meeting. Meeting ISO pulak tu. SIRIM buat audit. Aku terkulat-kulat je la. Dengar boleh, suruh aku jawab sori naik lori la. Confirm aku merepek. Hahaha!

Macam mana la Amir dengan Hana kat rumah Toksu tu kan. Amir aku dah tau dia macam mana. Macam mana dia buat perangai kat rumah macam tu la perangai dia kat rumah Toksu dia. Si Hana ni. Tak pernah berenggang dengan aku. Tak berapa nak minum dari botol pulak tu. Kalau bagi botol mula la buat drama. Nak termuntah la, tersedak la. Tekanan wokey.

Ni omak eh dah kena keja mesti dia melalak cari tetek punya. Pengsan la kalau dia mengamuk. Kepala angin boleh tahan jugak budak bertuah tu.

Amir pulak dah berdua dengan adik dia ni macam mana la. Sedangkan aku ada dok pangku si Hana pun datang jeles dia abes diketuk muka Hana. Hari tu lagi best. Dia campak botol bedak *yang kecik la* kat muka Hana. Meraung budak kecik tu sakit. Tapi baru 2 kali la dia buat adik dia. Lain-lain tu dok sayang manjang. Hehehe.. Seronok dengar suara halus dia panggil adik. :)

Tak sabarnye nak balik rumah. Rindu kat budak berdua tu. Tadi pam susu pun penuh sebotol. Kalau pam lagi mesti dapat lagi setengah botol tapi potong stim pasal kena masuk meeting.

Kejap lagi la pam lagi. Pam manual pureen tu tak jalan okeh. Guna pam Tollyjoy yang letrik tu. Tapi sakit la pulak teteks aku. Huhu... Aku pam kat surau. Pam kat bilik karang diorang ingat aku gerudi bilik pulak. Sebab pam tu bunyi kuat. Huahuahua!

Ok, mau pi ngepam la. Haha! Papai!

No comments: