SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 1, 2011

Next Week Banyak Meeting

Assalamualaikum

Hari ni pepagi aku dah turun cafe. Cari kuih. Selalu aku makan biskut. Tapi stok biskut dalam bilik dah abes. Lupa nak topup. Dah la perut makin maju ke depan ni. Sangat malas mau berjalan hoh. Aku rasa macam nak merangkak je sebab penat sangat. Melampau pemalas kan.

Tengok la esok lusa pi cari biskut. Ada lagi barang nak pi hospital yang nak dibeli.

Next week checkup lagi. Aku tengah confuse dengan adik Amir ni. Kejap karang dia menendang kat atas. Tapi selalunya tak sampai sehari je la aku rasa dia tendang kat atas. Petang tu elok la dia tendang balik kat bawah. Perlu ke berpusing dengan sesuka hati?

Next week jugak adelah banyak meeting. Meeting berderet. Nyampah pulak aku. 7hb pulak Penang cuti. Eh, rasa nak amik cuti la 8hb tu. Kan hari Jumaat. Cuti tersepit kata orang. Muahahaha! Staf aku pun ramai yang cuti. Dah la 11hb tu ada checkup dengan pakar pulak. Aci tak? Mesti timbalan aku membebel tarik-tarik muka kan. Ada aku kesah?

Ok la. Aku nak relax-relax kan tulang belakang jap. Sakit betul sekarang ni. Nak tido pun asek la terbangun. Tengok laki aku tido syok je. Jeles tau tak.

Babai!

No comments: