SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 6, 2011

Meeting Lagi Hari Ni

Assalamualaikum

Pagi ni ada meeting. Petang karang pun ada meeting. Semalam punya meeting abes pukul 6. Masing-masing muka gelisah je nak balik. Hahaha! Abes je meeting semua berterabur pi naik opis amik barang n blah.

Dah la aku ni jalan terkedek-kedek. Orang yang nak kunci pintu dah siap tutup lampu. Berjalan la aku dalam gelap nak pi punch out. Bagus la tu. Lewat seminit je datang semalam sekali balik lewat sejam. Kira aci la kan dah ganti.

Pagi ni meeting takde makan free eh. Sponsor diri sendiri je. Opis baru bukan le macam opis lama yang mewah bab makan-makan ni. Meeting kecik secoet pun nak makan. Jadi harus la turun n bawak duit sekali. Perut dah lapar ni. Baby dah tendang-tendang.

Semalam Amir tergolek jatuh katil. Benjol kepala. Dia lompat-lompat atas katil atok dia. Lepas tu apa lagi. Salah lompat terjun kepala dulu. Melalak-lalak sakit. Dah la aku baru balik dari opis. Dengan nak terberaknya. Dia pulak melalak. Dah kena dukung. Nampak dek mak mertua aku mau kena bebel sebab dia tak bagi aku dukung Amir dah sarat-sarat ni.

Malam semalam pulak tido baik punya kaki dia landing atas perut ummi. Aku tersedar tengok-tengok dia tido melintang dah. Kepala atas bantal peluk. Kaki dua-dua atas perut ummi. Hahahaha! Nak tergelak pun ada.

Ok la. Aku nak makan biskut. Meeting pukul 8.30 karang. Tak sempat jamah apa-apa kebulur la pulak nanti.

Adios.

No comments: