SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, July 26, 2011

Air Apa Ek?

Assalamualaikum

Sedang menganga di rumah. Amir macam biasa la. Pos ke rumah toksu dia. Ummi tak larat hooo... Dia kat rumah ni kan 'rajin' sangat mengemas. Bila ummi dah susun dia saje je teraburkan balik sambil gelak-gelak. Lepas tu lari. Tau la tu ummi nak jadi tarzan.

Dok basuh baju. Ada lagi 1 round. Sebab dah penuh sebakul kan. Laki aku kata kalau tak larat tak payah basuh. Tapi semak la pulak mata memandang. Basuh je la.

Pagi tadi kan dalam pukul 6 gitu baju kelawar aku basah ok. Aku tak sure la air apa. Takkan ketuban kot. Sebab tak ada pun mengalir ke apa lepas tu. Dia basah sekali tu je. Nak kata terkencing tak ada la pulak. Basah tu time aku baru tukar pampers Amir. Maknanya aku sedar la. Kalau kencing mesti rasa nak kencing kan. Musykil ni tau. Discharge ke? Melampau sangat la pulak sampai basah gitu. Huhuhuhu....

Ok la. Nak sudahkan basuh kain. Baju Amir nak kena sidai. Turn baju ummi dengan abah pulak masuk mesin.

4 comments:

Intan & The Boys said...

kita syak tu air ketuban. air ketuban memang takr asa keluar yang, alih2 je dah basah. hehehe.

pi la check. risau pulak. kalau discharge biasanya dia campur ngan darah plus melekit2/berlendir.

:)

pi check kat klinik/spital k. mana la tau dah bukak bukaan tu.

Suliana said...

moga dipermudahkan bersalin...

aMiYs said...

intan - musykil sbb dia kuar skali tu je.. pastu smpi skrg dh xde apa dh... sakit pun x... nk pi klinik pun cam confuse je.. huhu...

su - tq su... :)

eT said...

dia bg hint la kot tuh...kene ready jek la...kot2 dah time dia...huhu
gudluck yer...

JUS DELIMA/PATI KURMA