SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, July 8, 2011

Lupa Semalam Tarikh Aku Bertunang

Assalamualaikum

Rasa pelik-pelik je pagi ni. Bila tengok tarikh entry kawan-kawan semalam baru aku teringat. Hari ni anniversary aku bertunang. Huhuhu....

Boleh pulak lupa ek. Memang la banyak wayar dah short kat kepala ni.

Dah la semalam cuti. Tak pi mana-mana pun. Dok rumah. Mendobi. Bergaduh dengan Amir. Budak bertuah tu kan susah betul tau nak tidokan tengahari kalau dengan ummi. Dia cucuk-cucuk muka ummi. Cucuk perut. Cubit pipi. Tarik hidung. Ummi dia dah ngantuk dia pulak tak nak tido. Aku bengang tepuk-tepuk tangan dia sebab sakit kena cucuk kat muka bukan dia nangis. Dia gelak mengekek. Padahal ummi dah hangen 1 badan.

Lepas tu abah dia la take over. Koser sangat aku nak layan dia cucuk-cucuk muka aku ni. Karang aku tukar jadi hulk ada yang melalak kena tibai dengan aku. Abah dia letak dalam buaian. Dia melalak-lalak. Nak main. Tapi lepas tu tertido jugak. Terlebih gula kot aktif semacam.

Semalam Penang cuti sempena pengisytiharan ulang tahun tapak warisan dunia. Hari ni ramai la kat opis ni sambung cuti. Cuti tersepit katanya. Hahaha! Aku je rajin terlebih. Laki aku dah tanya aku tak cuti ke sebab dia pun malas nak pi keja.

Next week ada appointment dengan pakar lagi. Nak tengok baby macam mana. Still songsang or dah pusing balik. Cuti la 11hb tu. Hehehe... Mintak MC je. Confirm lambat abes punya la.

18hb dah start cuti. Saje amik cuti awal. Tak larat nak ulang alik pi keja jejauh. Ngehngehngeh... Itu pun kalau tak terberanak lagi la. Dibuatnya terberanak awal kira dah amik cuti bersalin terus la.

Ok, aku nak relaks-relaks jap sebelum cari data kat library. Tetiba pulak ada surat sampai mintak data pasal belia.

Tata~~

No comments: