SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, July 13, 2011

Pening Tau Macam Ni

Assalamualaikum

Ingat malas nak update dah hari ni. Wordless Wednesday la kata kan. Huahuahaua! Tapi aku ni wordless tak wordless sama je la.

Tengah membosankan diri kat opis ni. Keja yang ada dah siap. Just nak submit kat timbalan je tengok dia proceed tak. Kalau ok terus aku fax aje.

Petang karang aku nak call opis lama. Baru tadi aku call. Tapi nak cakap dengan sorang officer ni. Sebab aku tengok gaya budak yang dok bertukar dengan aku ni macam tak communicate je dengan officer tu. Sikit-sikit tanya aku. Aku yang dah pindah sini mana la nak tau apa-apa lagi dah.

Benda sekecik-kecik semut pun tanya aku. Bila aku tanya dia pasal keja dia kat sini dulu boleh pulak dia suruh aku tanya staf yang ada kat sini. Abes, dia tak reti tanya orang kat sana?

Dah la semua soft copy keja lama dia pun dia hangkut sekali bawak pindah. Bila aku tanya dia kata dalam pen drive dia. Mintak je kat staf lama dia kat sini. Kentut betui tau. Apejadah la ko bawak keja ko kat sini ke sana. Bukan sama pun. Sikit pun tak tinggal copy untuk aku refer.

Hish... Pening lalat aku macam ni.

No comments: