SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 14, 2011

Rasa Macam Nak Demam

Assalamualaikum

Aku rasa macam kureng sihat hari ni. Tekak dah mula rasa sakit. Cuaca sekarang kan tak menentu. Kejap panas membahang. Sampai rasa macam nak bertwo piece sepanjang masa. Hahaha! Kejap karang hujan lebat gila.

Baru je pagi tadi hujan lebat. Sampai rasa tak nak bangun pi keja. Dengan laki aku dari semalam bersin-bersin. Suara pun dah lain. Amir dari awal minggu hari tu hidung berhingus. Dengan mata-mata berair.

Aku ni macam dah terjangkit la pulak. Jangan la demam time nak dekat-dekat bersalin ni. Teringat member kat opis lama dulu. Demam punya pasal terus kena cser. Sebab takut infection kat baby.

N dah tak sabar nak tunggu esok. Sebab next week dah start aku cuti-cuti malaysia. Cuti la sangat kan senah. Padahal dalam hati dah dup dap dup dap teringat sakit nak bersalin. Ngaaaaaa.....

No comments: