SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, July 21, 2011

Result MGTT Ok Je

Laki aku keluar pi mana tah. Hari ni dia keja malam. Semalam pun keja malam. Aku pun tak faham jadual dia. Amir tengah main kat luar dengan sepupu dia.

Time menaip ni aku tengah menggeliat-geliat tahan sakit. Baby mengeras dalam perut. Adoi laaaaa.... Tu baru sikit. Kena time betul-betul nak beranak sok. Huhuhu... Tak dapat dibayangkan lor... Sedangkan time Amir pun aku dah berkeluh kesah sampai kena marah dengan misi kan. Huwaaaa... Tetiba seriau nak beranak.

Pagi tadi berdating berdua dengan laki aku. Hehehe... Lama gila kot tak keluar berdua. Dia nak cari printer. Saje survey-survey. Ada pulak nak cari printer yang ada ink hitam je. Aku rasa tu zaman tok kadok dulu ada la. Tadi pun setiap kedai dok geleng kepala je.

Pukul 2 tadi aku pi klinik. Amik result MGTT yang kena repeat tu. Ok je result. Sebelum minum 3.8 kot. Lepas 2 jam 5.7 je. Ok la tu kan. Lebih kurang result yang 1st test. Jadi aku tak faham motif doktor suruh aku repeat lagi test tu. Dia suruh aku repeat lagi sekali memang aku suruh dia je minum. Ingat sedap ke? Berpusing kepala aku tahan dari muntah tau.

Ok la. Mau relax-relax. Macam kan tak pernah relax. Hahaha! Nak pi tengok Amir main kat luar.



No comments: