SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, February 26, 2009

M.I.G.R.A.I.N!!!!

Kepala aku sangat sakit. Tapi di sebelah kanan saje ye. Pasti lah migrain telah menyerang kepala otak aku ni. Nak makan ubat migrain tak boleh. Dah ada baby dalam perut ni jangan nak ngada-ngada makan ubat ikut suka hati ok. Doktor kata ubat paling selamat untuk preggy mummy adalah panadol. Tapi aku sangat yakin bahawa panadol itu tidak dapat membantu aku untuk menghilangkan kesakitan yang buat aku rasa nak aje hantuk-hantuk kepala ke dinding. Jadinya minyak cap kapak aje lah yang aku tenyeh bagi kurang sikit sakit ni. Sesiapa ada petua untuk hilangkan migrain yang selamat untuk ibu mengandung ini?


Ingatkan nak cuti aje hari ni. Tapi mengenangkan yang staf aku 2 orang tu ada exam hari ni aku datang lah jugak. Ingatkan adalah pegawai sorang lagi. Dia pun tak nampak batang hidung. Cuti kah? MC kah? Aisey... Jadinya dekat seksyen aku ni tinggal aku sorang-sorang. Petang ni pulak ada meeting. Hukhukhuk...


Sangat sakit lah kepala ni.


Nak buat macam mana ni?


Tolong!!


Tolong!!!


Dengan harapan sakit kepala hilang lah mintak tolong begitu... Cheh....



No comments: