SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, February 25, 2009

Lapar...Lapar...

Aku lapar gila ni. Tapi aku tak nak makan nasi. Aku rasa nak makan spagetti. Kalau tak pun makan steak ke. Kalau ayam pun nak yang roasted. Bukan mengada-ngada nak makan benda-benda mahal tapi tekak aku tak boleh lah nak terima nasi. Lapar tahap macam mana pun bila nasi je aku makan ciput. Lepas tu menggelupur kebuluran macam orang tak jumpa makanan seminggu. Lunch tadi aku makan megi goreng aje. Elok ke preggy mummy makan megi???


Yummy... Yummy...

Baru aje semalam aku story yang punch card aku tak pernah merah lagi setakat ni kan. Haaaa... Baru pagi tadi punch card aku terima ink merah. Padan lah muka aku. Lambat 10 minit. Semuanya sebab hujan lebat. Bila dah hujan lebat jalan pun jadi jammed gila-gila. Padahal sebelum ni pagi-pagi elok aje tak jammed pun. Aku sampai ofis pun lengang aje. Ramai yang belum sampai jugak. Semua lambat hari ni.





Pulak tu hari ni jugak lah pundi kencing aku ni entah kenapa bagai tak boleh ditahan-tahan. Tak sampai setengah jam aku rasa nak terkencing. Tak sampai setengah jam aku dah berjumpa encik toilet. Memang sadis sungguh lah.





Ni mesti baby dok tekan pundi kencing umi ni kan. Jangan lah main-main kat situ sayang. kesian kat umi. Huhuhu...





Alamak, hujan lagi lah time nak dekat-dekat balik ni. Malas lah nak drive time-time macam ni. Aku ni dah lah kadang-kadang macam rabun. Boleh ek kadang-kadang? Lepas tu bila hujan aje mata pun mengantuk. Eiii... tidur awal lagi lah aku malam ni.





Eh, kau orang, spagetti dekat mana yang sedap ek??



No comments: