SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 13, 2009

Hari serabut sedunia!

Time aku nak siapkan kerja ni lah semua orang yang aku call tak jawab fon.


Pergi manalah semua orang ni. Aku nak keluar ke klinik nak tukar tarikh appointment pun tak menyempat-nyempat. Bila call klinik pulak ada orang jawab tapi bila dah pass line tu harapan untuk dijawab memang tipis gila.


Memang aku menyampah dengan klinik gomen ni. Sangat lambat. Aku buat medical check up je dekat sebulan baru siap. Ini aku call pulak tak berjawab. Memang buat aku hangin!


Serabut sungguh kepala otak. Huuuuuu... Benci! Benci!!!!


Nak jumpa bos pulak macam-macam meeting lah dia kena attend. Dengan tetamu yang tak putus-putus datang dengan baju kemeja batik jawa.


Siapa lah gamaknya dia orang ni???


Hari ni pulak hari jumaat. Rehat lama. Of course lah klinik gomen pun rehat macam gomen yang lain kan. Pukul 2.45 baru bukak. Pukul berapa pulak aku nak masuk kerja?


Aku buat jahat karang. Lepas pi klinik terus tak masuk ofis karang.


Woi, AmiYs! Kau gila ke hapa nih??!!



No comments: