SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, February 7, 2013

Hujan Lebat Di pagi Hari dan Eksiden

Assalamualaikum

Sakit kepala di awal pagi. Aku suspek BP aku naik la ni. Sebab sakit tu rasa macam dicompress gitu. Haih... Keja berlambak. Mau tak stress. Awal-awal tahun dah stress sampai BP mencanak.

Atas jambatan tadi hujan lebat yang amat. Tengah drive tiba-tiba rasa tak sedap hati. Apesal la pulak ni. Dengan kepala sakit. Tak sedap hati pulak. Ish.... Doa la dalam hati supaya Allah S.W.T lindungi semua ahli keluarga daripada musibah.

Sampai je ofis terus sms Abang Misai. Bagitau dah sampai ofis n hujan lebat nak masuk ke Pulau. Dia balas bagitau dia nyaris nak eksiden. Bergegar jantung aku ni.

Laki aku pi keja naik motor. Aku bawak kereta. Eksiden tadi pun sebab jalan licin. 3 bijik motor tergolek dengan orang yang bawak sekali la. Takkan motor je kot tergolek. Abang Misai motor keempat. Sempat brake tapi tayar melelong la jugak. Nyarissss sangat nak tergolek.

Sebab dia sempat brake n orang depan dah tergolek maka kena la tolong apa yang patut. Takkan nak tengok lepas tu blah pulak. Keji sangat kalau buat macam tu kan.

Alhamdulillah tak ada yang cedera teruk pun. Dan Alhamdulillah Allah S.W.T lindungi Abang Misaiku tadi.

Maka mari la kita sambung bekerja sekuatnya. Aku kena chair 2 meeting hari ni. Gaya kalah bos besar. Huhuhu...

Bye~~


No comments: