SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, February 11, 2013

Cuti Maka Blog Pun Sepi


Assalamualaikum

Kalau dapat up entry time cuti maknanya teman-teman bergaduh tengah tido atau pun tiada di rumah. Hahaha!

Sekarang geng gaduh aku Amir n Hana dok tido. Nak tidokan pun jenuh bergaduh. Amir lagi la dah pandai bercakap keja nak menjawab je. Mulut kalah mak nenek.

Cuti sampai esok. Tapi tidak la ku tahu nak buat apa sebab aku cuti tapi Abang Misai keja. Bosan betul. Hari ni ada la dia kat rumah tapi baru pagi tadi balik. Semalam dia keja 24 jam so aku merayap ke rumah kakak aku.

Esok pun keja jugak. Motip sangat kan aku cuti dia keja. Dah lama tak merayap jalan pi mana-mana.

Eh, sakit perut la pulak. Selalu time aku nak update perut buat perangai.

Ok la. Seruan toilet sudah memanggil. Bye~~

Posted via MyAndroid

No comments: