SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, February 21, 2013

Cerita Kelantan

Assalamualaikum

Menyepi lama lepas pi Kelantan ye. Hehehehe....

Bz sangat. Buat keja tungging terbalik. Tapi orang tak reti appreciate pon. Tak apa la. Buat aje hal sendiri. Ayat penyedap hati. Kihkihkih... Eh, tetiba meluah perasaan.

Aku sakit kepala sebenarnya. Dari semalam. Sampai ada budak cakap dia nampak muka aku dah macam flower horn. Sebab dia nampak dahi aku macam bengkak. OMGGGG..... *belek-belek cermin*

Pi Kelantan dok kat Hotel Renaissance Kota Bharu. Bilik ok tapi makanan amat la mendukacitakan. Aku ni bab makan susah sangat nak komplen. Sebat aje semua. Tapi time dok kat hotel tu memang rasa macam apekah makanan ini.... Fillet ikan pon mentah. Terus hilang selera aku nak makan weh..... Bab rasa memang sangat tak ada rasa. Tawar je.

Hoiiii!!!! Banyak sangat komplen kan. Syukur la ada makanan. Ingat sikit kat orang yang dok Somalia, Sudan semua tu. Kurus melidi tak ada makanan. Ok, tutup la bab makanan tu. Cerita bab lain pulak.

Disebabkan datang secara solo tak bawak bala tentera maka aku menghabiskan masa dengan menjenguk shopping mall sebelah hotel. Hari-hari pi situ. Beli t-shirt, jeans. Macam kat Penang tak ada jual ye. Hahahaha!

Malam sehari lepas sampai tu ke Wakaf Che Yeh. Misi utama mencari selimut angry bird untuk Amir Ridhwan. Dah pesan ok. Pulak tu masa aku kat Kelantan dia demam sampai tak nak berjalan. Sakit kaki. Abang Misai kata kejang otot sebab sehari sebelum tu dia berlari sana sini dengan Amirah Raihanah.

Beli selimut dan cardigan untuk aku. Esoknya makcik aku bawak lagi sebab cari jersi untuk Amir. Hehehehe... Datang bawak sebijik beg. Balik bawak 4 bijik beg. Hahahaha! Keropok lekor jangan dilupa. Makcik aku dia bagi pulak keropok keping n serunding. Besor bukan main plastik. Siap bungkuskan untuk 3 family. Keropok pun aku tak goreng lagi. Keropok losong pun aku baru rebus je nak bagi tahan sikit.

Gambar tak ada. Aku ni femalas la sangat nak bergambar. Terlalu fokus mencari barang-barang. Muahahaha!

Ok, aku nak sambung keja.

Stress sangat.... Hoihoihoi.....


No comments: