SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, February 1, 2012

Kegayatan Melampau

Pukul 12.45 tadi aku pi beli makan. Bawak bekas sendiri. Go green. Muahaha! Padahal berkira nak tambah 30 sen kalau guna bekas pakai buang kat cafe tu.

Dah abes beli makan melenggang kangkung la aku pi dekat lif. Ate opis tingkat 6, cafe tingkat 3, harus la naik lif.

Maybe hari ni aku patut bersenam maka butang lif terus tak function. Nak ke bawah tak boleh. Ke atas lagi la jangan harap. Padahal lif ada 6. Aku pun gigih la naik tangga pi tingkat 4. Konon yang tak function tu tingkat 3 saje.

Tapi adekah tingkat 4 pun tak boleh jugak. Huwaaaaa!!!

Menapak la aku naik ke tingkat 6 dengan tangga. Tapi yang sadisnya aku adelah gayat yang melampau. Tak tau la semenjak bila makin teruk rasa gayat aku ni. Naik tangga tu aku rasa macam nak terbalik ke belakang je. Lepas tu tak boleh tengok bawah. Macam berpusing je kepala ni.

Dah sampai anak tangga last kat setiap tingkat mesti aku rasa pening n nak terjatuh. Serius la kronik.

Apekah gayat ni 1 penyakit?

No comments: