SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, February 10, 2012

Kebizian Melanda

Assalamualaikum

Aku adelah busy. So, up entry lambat. Ni pun sebab rehat lama. Tapi time rehat pun buat keja jugak. Sob.. Sob... Sangat lah pekerja cemerlang khen.....

Oh, busy the bee sebab KP nak datang opis. Opis kitorang kena handle 2 meeting berpusat. Maknanya cawangan dari negeri lain pun akan datang bermeeting bersama. Sangat la bagus di awal tahun mendapat giliran pertama untuk organise meeting beramai-ramai.

Ni pun petang sat lagi ada meeting pulak. Aku chairwoman nye. Kihkihkih... Disebabkan tak ada isu pun aku rasa meeting akan abes dalam masa tak sampai 10 minit. Muahahaha!

Lepas tu boleh la aku konsentret sebagai AJK Bilik Mesyuarat iaitu memastikan bilik adelah kemas, cantik, memancar, berkilau time KP datang nanti.

Dah, aku nak create borang pulak. Dah lama asek lupa nak buat. Boleh tunjuk terus dalam meeting sat lagi.

Dada~~

No comments: