SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, October 25, 2011

Udah Dapat Green Lite

Pagi tadi breakfast merangkap lunch dengan Abang Misai. Heheheh...

Laki aku tu datang nak amik baju dia. Kelmarin dia pesan. Semalam tak dapat nak amik sebab aku pi keja luar. So, datang amik hari ni di samping bagi aku baju kotor untuk dibasuh. Sabo je la.

Makan dekat cafe bangunan opis ni je. Feeling-feeling berdating pulak kan makan berdua je. Nasib tak bersuap-suap gitu. Hahahaha!

Terus aku tanya soalan,

'Nak beli pam buleh tak?'

Muka kerut-kerut.

'Pam apa?'

'Pam tetek. Hehehehe...'

'Kan dah ada. Nak beli macam mana pulak lagi.'

'Yang ni buleh pam dedua terus.' Sambil sengih-sengih.

'Macam perah susu lembu pulak.'

Kurang asem sungguh. Huhuhu... Kalau pasal bf ni toksah la ko tanya laki aku. Dia memang buat tak reti je.

'Beli la kalau suka.'

Terus tersengih sampai nampak gigi. Dah dapat green lite. Rasa macam nak beli spectra 3 kot. Sebab aku google tak ramai la pulak guna spectra dew tu.

Aku nak mencuci mata tengok pakej menarik. Heheheehehe....

No comments: