SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 23, 2015

Puasa Ke 6 - Dah Tak Emo

Hari ni dah tak emo. Sebab semalam adik aku dah belikan ayam percik. Muahahahaha! Tetiba je kan timbul depan rumah hulur ayam percik. Siap bagitau mama n kakakku suruh belikan. TQ mamaku n kakakku.

Semalam berbuka memang tu je la yang aku hadap. Sahur tadi pun hadap tu jugak. Sebab ada 2 ketul besorr bahagian peha. Yang ayam sekor potong 4 tu. Dua per empat la maknanya kan. Haaaa... Aku makan sorang. Hana n Amir tak usik sebab nampak macam pedas kot.

Hari ni dah tak rasa nak makan apa. Kot nampak gambar orang up kang terliur moh la kita cari kalau sempat. Selalunya tak sempat pun. Balik je jem. Semalam kurang sikit jem. Tapi tetap sampai rumah pukul 7.

Aku tak ada gambar nak letak kat blog ni. Malas gila nak snap sekarang. Semua pun malas. Muka aku je banyak selfie dalam hp. Jadi tak payah letak. Muntah korang tengok kang.

Jadi mari mulakan kerja anda. Banyak keja nak buat ni. Keja luar pun tak pi lagi ni. Huhuhu...

 

No comments: