SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, June 22, 2015

Emosi Terganggu Keranamu Ayam Percik

Emosi betul aku 2-3 hari ni. Nak makan ayam percik tak dapat-dapat. Hahahaha! *buat-buat gelak*

Semalam bagitau lagi tapi adekah tanya aku nak ayam golek ke ayam percik. Aku ni cakap bahasa Sanskrit kah? Lepas tu ajak aku pi pasar ramadhan n suruh pi beli sendiri. Motif? Macam tu baik aku tak payah bagitau n pi beli je sendiri kan.

Malas dah aku nak mintak dah. Balik-balik tengok dibelinya ayam golek. Lepas tu Hana dengan Amir yang tak posa selamat mengadap. Tinggal 2 ketul.

Terus emosi terganggu tak nak cakap apa-apa dah. Dah la tak beli ayam percik. Beli ayam golek. Anak pulak makan perabih. Eh... Emo... Emo...

 Berbuka puasa semalam tak nak makan dah ayam 2 ketul tu. Bebudak tu jugak yang bagi abes. Makan nasik dengan kuah asam pedas n sayur je. N ikan gelama masin.

Ok tu je. Ni entry emo. Sampai sekarang emosi terganggu.

Sedih....

T_______________T


No comments: