SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, October 26, 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha


Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Aidil Adha semua. Aku tak pi mana. Dok rumah je la. Sambil menjawab soalan Amir Ridhwan yang bertalu-talu. Mulut macam bertih. Haha!

Dan melayan kerenah Hana yang mengekor mana je umi dia pi. Yang abang mulut macam bertih, yang adik ni mulut tak berenti mengunyah. Orang makan dia pun nak makan. Pedas pun dia sapu jugak. Kalau abang pedas sikit pun dah tak nak makan.

Semalam beria la aku balik awal mintak time off dengan bos. Beli barang nak masak rendang segala. Balik-balik tu dia.... Ibu mertuaku dah siap masak ketupat palas, ayam masak kicap, rendang daging, kari tulang. Perlu ke aku nak tambah lagi? Tak perlu la nampaknya. Masak esok lusa je la.

So malam tadi aku lap lantai. Apa kena tah lantai dok rasa melekit je. 2 kali lap baru la ok sikit. Sapu-sapu sampah sikit. Humban 1 bakul mainan budak-budak dalam bilik belakang.

Sekarang aku mengantuk tapi tak boleh nak tido sebab hero heroin tak mau tido. Sibuk layan cd upin ipin. Kegilaan terbaru amir.

Menguap lebih seploh kali dah ni.

Posted via MyAndroid

No comments: