SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 3, 2011

Tak Larat La Hari Ni

Hari ni aku rasa puasa yang amat mencabar ye. Letih sangat sangat dan sangat. Perut pun dah senak kat ulu hati ni.

Nak berbuka macam sayang la pulak. Sekarang dah dekat pukul 3. Lagi berapa jam je. Wuwuwuwu...

Dengan cuaca nampak je mendung tapi panas berbahang. Berapa hari dah aku tido menyeksi. Pakai je kain tapi tersingkap-singkap. Dengan anak bujang tu menempel kat ummi dia dok peluk n pegang perut macam takut adik dia lari.

Pagi tadi ada la hujan tapi kejap sangat. Bunyi guruh je yang beria. Nasib baik la bukan zaman pakai air tempayan kan. Macam pepatah tu dengar guruh di langit air tempayan dicurahkan. Tapi hujan seciput. Tadah mulut pun tak hilang haus.

Nak tido dah tak larat aku nak berbaring manjang. Nak berjalan pun dah tak larat jugak. Perut dah berat. Berapa kilo dah baby pun aku tak tau. Last scan 2 minggu lepas 3.2kg. Mesti lagi lebih sekarang ni. Kena pulak dah 3 hari overdue.

Tu guruh dok berdentum kuat pulok. Nak hujan ke? Kalau hujan Alhamdulillah. Sejuk sikit malam ni.

No comments: