SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 4, 2011

Semalam Dah Macam Jeli

Assalamualaikum

Tak beranak lagi pompuan ni??? Hahahaha! Jawapannya belum la kalau ada entry baru tu.

Tak rasa sakit. Tak ada tanda apa. Maka dok la bertapa kat rumah ni. Jadi tugu negara.

Semalam memang posa yang paling aku lembik. Sebab panas kot. Petang tu hujan pun still rasa panas. Bahang panas tu naik ke atas. So, tak rasa la sejuk hujan tu. Dah malam still hujan lagi baru la malam tido rasa sejuk je. Amir pun tido syok tak menguit.

Laki aku balik tengok bini dia terbaring atas katil. Lembik semacam. Suruh berbuka tak nak. Degil. Konon nanti nak ganti payah. Hahaaha! Sayang ohhh.... Dah pukul 5 kot nak suruh berbuka. Lagi berapa jam je pun. Itu pun dia kata tak payah posa la hari ni. Tapi aku nak jugak-jugak posa.

Tapi dalam lembik-lembik pun sibuk mintak nak KFC la, tepung pelita la. Hahahaha! Laki aku kata KFC jauh, dia nak beli ayam golek je la. Dengar je ayam golek terus bersinar-sinar mata. Tak kisah la, asalkan ayam. Ahahaha! Tapi tepung pelita tak ada. Laki aku pulak boleh macam tak kenal pulak tepung pelita. Heeeee.... Saje buat-buat tak kenal ke hape tah.

Aku nak jugak tepung pelita sebelum beranak nih. Dah beranak sok mana buleh nak makan. Huhuhuhu... Makan curi-curi boleh kot. Errr..... 

 

No comments: