SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, August 1, 2011

Selamat Berpuasa Dari Mak Buyung Yang Belum Beranak :)

Assalamualaikum

Selamat berpuasa kawan-kawan sekelian. Mak buyung masih di sini. Dah overdue 1 hari. Huhuhu...

Hari ni aku puasa jugak. Tetiba jadi gagah perkasa ko nak puasa. Kurang sikit nak ganti kan. Tapi kita tengok la tahan tak tahan nye mak buyung ni. Muahahaha! Sekarang pun dah lapar. Baru pukul 10.

Pagi tadi checkup kat klinik. Perut sudah turun. Kepala baby sudah masuk parking kata nurse. Jadi tunggu masa je la.

Hb semua ok. Hasil makan hati lembu semalam kot. Mak mertua aku la masak. Aku tolong makan je. Ngehehehe...

Ok, mau melepak. Ni kat rumah kakak aku ni. Semalam nurse ada jugak datang rumah. Tu nanti la cerita.

Papai~~

 

2 comments:

roti_tisu said...

ahlan ya ramadhan

selamat berpuasa~

ejaMaria said...

banyak-banyak buat kerja rumah + bersenam supaya senang baby nak keluar... jangan malas + lepak je nnt baby pun buat perangai gitu... take care yer... ;p