SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 24, 2011

Anak Bertuah Meragam Semalam

Assalamualaikum

Bersawang dah blog aku ni. Tuannye berpantang maka blog pun ikut berpantang jugak la. Muahahaha! Lagi pun aku mengalami kerabakan yang boleh tahan serius. Maka agak kureng mood nak duduk. Huhuhu... Yang tu nanti aku cerita.

Ni pun tengah tunggu orang datang ngurut ni. Lambat pulak hari ni. Si Hannah Montana a.k.a Rihanna tu pun tengah tido. Boleh la update.

Mata aku dah macam mata panda. Semalam Hana telah membuat perangai bergayut kat tetek. Asal tercabut je tetek dari mulut dia meraung. Aku ni punye la ngantuk. Dengan abang Amir dia tido melasak bukan main lagi. Sampai ke pagi tadi la dia meragam. Nak kata pampers penuh aku dah tukar. Perut pun dah sapu minyak telon. Aku nak makan pagi tadi pun *eh, tak posa ;p* terpaksa la tunggu dia dimandikan dek mak aku dulu. Sebab dia punya nangis tu macam kena pukul.

Lepas mandi nangis lagi lepas tu aku sumbat tetek terus tido sampai sekarang. Dah la aku perah susu pun tak seberapa je keluar ni. Jap lagi kalau dia bangun time orang ngurut aku memang haru la.

Ok la. Aku nak try pam lagi tetek aku ni. Kalau boleh keluar susu. Eh, minggu depan dah raya ek. Tak sabor nak raya. Hahaha! Macam posa lak kan. ;p

No comments: