SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 19, 2009

Tag yang sudah diperam

1. 7 Fakta tentang saya

~~nama aku pelik... hasil dari visi pandang ke timur abah...
~~anak no 2 dari 8 beradik...
~~tengah membawa perut... bunting pelamin orang kata...
~~kerja gomen...
~~ada degree in maths tapi aku tak suka maths....
~~sangat suka menonton cerita berunsur medic.. kecuali ampang medical itew.. sakssss...
~~suka air fresh orange...



2. 7 perkara menakutkan saya di dunia

~~hilang orang tersayang...
~~tengok cerita hantu... adik aku nyampah bila tengok cerita hantu dengan aku pasal aku bising... hahaha...
~~bila jadi perkara yang tak dijangka pada family aku...macam masa adik aku kena tangkap dengan polis pasal kes curi motor padahal adik aku tak buat pun...bodoh punya polis...dah reti tangkap tak reti inform kat family...kau orang tak ada family ke hah?! merisaukan orang je...
~~bencana alam yang amat dahsyat...
~~kena tipu dengan orang yang dipercayai...
~~tinggal sebatang kara... bkn sebatang kera ok...
~~bersalin... belum ada pengalaman...



3. 7 lagu wat masa sekarang

~~Aku dan Dirimu - BCL n Ari Lasso
~~10,000 Promises - BSB (lagu lama yang aku suka dengar)
~~Kekasih Yang Tak Dianggap - Kertas Band
~~I Could Not Ask For More - Edwin McCain
~~What Hurts The Most - Rascal Flatts
~~I Love You - Celine Dion
~~Like A Child - BSB (pun lagu lama jugak.)



4. 7 perkara/ayat selalu disebut

~~alaaa....
~~palahotak kau..
~~ntah apa-apa ntah...
~~apakejadahnye...
~~tolong bagi saya report tu... (mintak kat staff)
~~makcik apa khabar? (ni kalau pi kerja luar)
~~jom pi makan...



5. 7 perkara yg amat bernilai

~~Mama n abah..
~~Husband tersayang..
~~Family...
~~Kawan-kawan..
~~Kereta yang beli guna duit gaji sendiri...
~~Laptop husband bagi...
~~My work...



6. 7 pertama kali dalam hidup saya

~~Duduk asrama masa form 1
~~Kerja sebagai minah kilang lepas SPM
~~Pakai handphone masa kerja kilang... handphone 1st ericsson T10...
~~Masuk U tahun 2000 ambil diploma
~~Kerja part time masa diploma sebab biasiswa masuk lambat... (tak ada duit nak makan)
~~Dapat kerja tetap nov 2007 lepas asyik tukar kerja sana sini
~~Mengandung anak sulung



7. 7 orang bertuah sambung tag ni....

Aku malas nak tag orang... Huhuhu... Kalau rasa nak jawab sila lah.. Jangan malu-malu.

No comments: