SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, January 12, 2009

Shopping itu best bila duit anda banyak ye

Kelmarin pi scan baby. Oh, aku sudah nampak kantung dan baby yang besar dia tak sampai 1 inci. Heart beat pun dah ada. Alhamdulillah, semuanya ok. Baby sihat, umi pun sihat.


Semalam pulak aku, kakak n adik aku pi shopping dan berjaya menghabiskan duit yang kami keluarkan dari ATM dengan kadar sekelip mata. Kalau bapak aku tengok mau meleleh air mata tengok anak-anak perempuan dia berbelanja. Padahal dah tengah bulan tu. Gaji minggu depan baru dapat. Ada yang menggelupur sebelum gaji nih. Tapi aku mungkin tak lah kan. Sebab aku tak keluar duit nak makan sangat. Mood nak makan belum tiba. Cuma duit minyak aje lah untuk ke tempat kerja ni.


Jangan lah minyak naik harga pulak tiba-tiba.


Aku bukan shopping barang tak perlu ye. Memandangkan ibu mengandung ini sudah semakin mengembangkan badannya, maka wajarlah aku membeli baju dan barangan dalaman untuk menampung pengembangan badan aku yang semakin pesat berkembang ini.


Buat masa sekarang aku masih perasan seksi lagi. Hahaha..


Aku pun pelik apa lah yang mahal sangat aku beli semalam. Hmmm... balik nak kena check ni.


Oh, impian aku nak makan kat secret recipe dah tercapai sabtu lepas. Tapi bila aku mintak benda yang aku nak tiba-tiba pulak budak tu kata dah habis. Aku nak makan yang ada nasi dengan ayam mushroom tu. Aku tak ingat lah nama menu tu. Bila budak waiter tu kata dah habis aku pun tukar lah. Tak pernah lagi rasa yang bbq. Oh, sangat tak sedap rupanya. Sos dia buat muka aku berwarna hijau. Sudahnya aku habiskan ayam dengan menolak segala sos ke tepi. Yang dah bersalut dengan ayam tu kira halal aje lah masuk tekak aku ni. Tak makan karang rugi. Dah lah mahal.


Lepas ni nak makan dekat pizza hut pulak lah. Nyeh.. Nyeh...


Heeee... melampau betul selera aku. Tapi bila dah terhidang depan mata tak boleh nak habis pulak. Balik kampung CNY ni aku nak makan ikan siakap 3 rasa. Ke siakap steam yang sedap ek?


Of course la husband I yang jadi mangsa kalau tak habis makan nanti. Hahahaha... Biar dia gemuk. Itu pun dah risau-risau kata perut dia semakin membesar.


Siakap 3 rasa....


Sedapnya....


Nyum... Nyum....

No comments: