SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, October 10, 2008

Terdengar Guruh Di Langit, Air Tempayan Dicurahkan


Aku dekat ofis. Nak balik tak boleh. Bunyi guruh berdentum kuat gila. Aku memang seriau dengar bunyi guruh. Ternampak kilat belah langit depan mata lagi lah aku allergic. Sebab tu aku tak nak balik lagi walaupun ada kereta.



Nanti tak pasal-pasal aku drive terbabas masuk longkang. Masuk longkang tak apa lagi. Kalau aku terlanggar orang lain macam mana pulak?



Jadi untuk mengelakkan probability bakal menyebabkan accident aku buat keputusan duduk dalam ofis. Tunggu hujan reda.



Tapi aircond ofis ni memang macam taik juga lah. CC aku cakap x payah repair lah. Tunggu aje sampai pindah ofis baru. Bagus sungguh idea orang tua tu. Tak nak keluar duit repair aircond. Tak tau berkuap satu ofis ni. Berpeluh ketiak tau.



Berpeluh kalau tak keluarkan aroma tak apa. Cuba orang yang bau badan "harum semerbak"? Kan dah mengganggu sistem pernafasan insan-insan yang berkongsi oksigen dalam ofis ni. Shish...



Bila dah hujan ni lapar pulak.



Cepat lah hujan berhenti.



Aku nak ke pasar malam.



Beli nasi campur Haji Askan.



No comments: