SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, November 30, 2013

Last Day Taklimat.. Yeayeahhhhh!!

Ok, bersiaran secara langsung dari Kota Bharu, Kelate.

Hari ni last day bertaklimat. Maka hati sangat gembira rasa nak lompat bintang depan hotel. Hahaha! Over sangat nak lompat bintang.

Tak sabar nak balik jumpa dua orang budak bertuah ummi. Kesian diorang semalam tido rumah toksu. Abah pi Sarawak. Ummi kat Kota Bharu.

Balik pun malam baru sampai. Jangan dah tertido time aku nak amik tu. Jenuh kena transform jadi hulk angkat 2 orang budak masuk kereta.

Ole-ole aku tak beli. Pasal naik flight. Berat beg nak bawak. Semalam pun terpaksa teman pengarah negeri Perak shopping kat Pengkalan Kubor. Aku beli seluar dengan baju aku je sehelai.

Kalau orang tanya best tak Pengkalan Kubor aku jawab biasa-biasa je. Kalau orang yang suka shopping pinggan periuk belanga mungkin suka kot. Aku pun bukan kaki shopping so memang kurang perasaan sikit. Lagi 1 sebab aku orang luar yang tak reti kecek kelate maka ditekan la harga tu mencanak. Sama je harga macam aku beli kat Penang.

Sebab ada orang kelate teman n kecek kelate dia turunkan harga banyak. Kalau tak memang jangan harap la boleh kurang harga lagi.

Moral of the story belajar la loghat kelantan ye.

Ok, tu je dulu. Terima la gambar muka aku yang happy nak balik rumah kat atas tu. Tak reti aku nak alih.


Posted via Blogaway

No comments: