SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, November 13, 2013

Demam Lagi

Assalamualaikum

Hari ni lagi sekali aku rasa tak sihat. Malam tadi mula start bisa-bisa badan. Terus demam. Hidung tersumbat. Tidur pun bernafas ikut mulut macam ikan dah.

Gigih jugak ni pi keja. Ada nasi banyak dalam periuk tadi tapi sebab tak larat tak ada la aku menggoreng. Nasib Amir tak request. Dah 2 hari aku masak bagi dia bawak bekal. Isnin bekal nasi goreng. Semalam bekal spagetti. Hari ni dia bawak bekal roti je. Macam kan pi sekolah. Padahal pi rumah pengasuh je pun.

Aku gigih menggoreng nasi pagi-pagi tu sebab itu je la yang Amir makan banyak. Hana dia nasi ni makan jugak tapi lebih suka sup. Spagetti tu dua-dua memang makan banyak.

Hoih... Tak laratnya la. Rasa nak tido je. Tapi ada paperwork aku kena siapkan. Huuuuuu... Tension hakak ni tau.

 

No comments: