SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, November 4, 2013

G Wrap McD Sold Out!

Demam... Berbisa je badan dari malam tadi. Tapi aku boleh pi opis pulak lagi kan. Cemerlang sungguh.

Demam selsema. Hingus meleleh je. Macam baru je lepas aku selsema teruk hari tu. Ni jangkit dengan Amir n Hana la ni. Diorang dengan riang gembiranya main lompat sana sini. Ummi diorang pulak kecundang dengan virus ni.

Dah rasa nak tido je. Tapi room mate ade la pulok. Ingatkan dia sambung cuti. Kalau dah tak tahan sangat sat lagi ni kena la aku pi surau.

Semalam masa demam baru nak mula tu teringin la tekak aku ni nak makan G Wrap McDonald's tu. Gigih ajak Abang Misai keluar petang-petang. Pi la ke McDonald's tepi hiway kat bandar Sunway tu.

Tapi kegigihan tu tak berbalas. G Wrap sold out la pulak. Hukhukhuk... Sedih sungguh. Bengang tau sebab dok iklan dalam tv bila nak pi beli tak ada pulak. I is marah!!!

Tanya staf kaunter, kat store tu je ke sold out. Idok ye. Whole Penang. OMG!!! Diorang kehabisan stok roti pita itu. Bila ada balik pun tak tau. Tunggu HQ katanya.

Kesian orang demam ni kan. Kempunan G Wrap.

 

No comments: