SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, November 22, 2013

Sekejap Sangat

Assalamualaikum

Hoh, dah pukul 10. Sekejap sangat rasanya hari ni. Pasal aku banyaaaak keja nak setel. Kejap karang jalan pi admin. Kejap pi bilik bos. Kejap hadap pc. Kejap pi kat water dispenser tadah air buat nescafe. Tengok jam, ehh.... Dah nak rehat? How time flies... *tetiba speaking*

Macam tak cukup masa je hari ni. Sat lagi bos mesti cari punya la. Katanya nak discuss untuk slide dia tu. Oh mai... Oh mai....

Ni pun aku nak kena settlekan senarai anggaran bajet untuk hantar kat HQ. Detail punya. Pitams ahkak nak mengira n copy paste satu-satu. 

T______T'

Jadi marilah bersama-sama kita memeningkan kepala mengira duit yang banyak. Bukan duit depan mata. Figure saje.

Doakan la aku menang RM sejuta. Boleh aku langsai hutang. Tak payah pening-pening keja opis dah. Dok keja kat rumah saje. Amin....



 

No comments: