SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, January 30, 2013

Ringkas, Padat, Sendat

Assalamualaikum

Kebizian ye kawan-kawan. Jadi update ringkas saje.

Sepanjang aku tak update ni aku adelah:


  • Ke Shah Alam, adik aku menikah. Kalau rajin aku update. Kalau tak rajin non hado la. Geram aku dengan budak sorang tu. Grrrr!!!
  • Ke kenduri akikah anak kawanku di Kajang. Jumpa good old fren. Ohhh... Rindu melepak bersama-sama.
  • Balik dari Kajang ke Penang aku demam dengan panasnya. Terlepek sudah. Anak-anak sila berkepam kat ketiak abahmu pula.
  • Dah abes demam *demam sehari je pun* back to normal routine la kan. Basuh baju. Kemas rumah. Jalan pi beli barang kat Tesco. Bergaduh dengan Amir n Hana. Hahahaha!
  • Cuti panjang kekdahnya. Dari hari Rabu sampai la Isnin tapi aku pun tak pasti apa lagi aktiviti aku time cuti hari tu. Konon macam banyak sangat benda yang aku buat. Kohkohkoh!
  • Masuk opis balik semalam dengan keja yang berlambak menunggu. Dari hari cuti hp aku penuh dengan emel dari bos. Bos aku ni bukan kira. Hari cuti pun dia hantar emel jugak. Macam-macam mintak tu.
  • Tapi keja opis pun tak sempat nak settlekan sebab pagi semalam meeting. Petang semalam meeting. Gila... Hari ni meeting lagi. Pitam haku....
Ok, aku nak check report. Sat lagi nak kena bentang. Sape kata orang gomen tak ada keja. Kalau tak caya meh ganti tempat aku. Merasa la ko. Hahaha!

Babai!


No comments: