SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, January 8, 2013

Tak Tau La Entry Ke Berapa Pasal Signal Ni


Apa fungsi signal? Hiasan semata-mata ek.

Tadi nyaris aku berlaga dengan sebijik van. Main menonong je masuk lane aku. Nak je aku carutkan. Kebodohan melampau.

Banyak kali sangat dah aku kena dengan driver yang aku tak tau la dapat lesen dari sekolah memandu mana. Drive dah la macam jalan tu dia sorang bayar cukai. Lepas tu suka suki masuk mencelah dengan tak bagi signal. Ingat aku ada kuasa psikik boleh baca apa ko nak buat ke samdol?!

Ada la sebab orang cipta signal. Kalau rasa tak nak pakai cabutkan je.

Ada lagi 1 pe'el dia guna signal. Bagus la tu kan. Tapi apakejadah hang bagi signal sekali nyala terus berdesup masuk. Gila ka?

Hoih... Memang menimbulkan amarah sangat tau. Istighfar banyak-banyak. Huhhhh... Huhhhh... *tarek napas*

Posted via MyAndroid

No comments: