SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, November 1, 2012

Pagi Ni Dalam Kegelapan

Assalamualaikum

Err... Dah berapa hari tak update? Sendiri pun tak ingat. Semalam EL. Hana demam. Malam la dia demam. Subuh tu aku bangun dia merengek-rengek. Sudahnya aku tak pi keja. Tapi bila pagi sihat walafiat berlarian ke sana sini.

Dah la pagi tadi aku bangun nak pi mandi lampu tak nyala. Rupanya 1 rumah tak nyala. Dengan kipas semua tak berpusing. Tapi dalam bilik aku ok sebab guna plug. Yang guna suis kat dinding semua kiok. Bergelap la aku mandi ditemani lampu pelita LED. Feeling-feeling mandi kat perigi kat kampung. Samar-samar gitu. Hahahaha!

Dan Alhamdulillah jugak la Abang Misai balik time aku tengah bersiap nak pi keja. Fuhhhh.... Lega mak tau. Terus aku tolak anak-anak bertuah kat abah dia. Suamiku, tolong hantar anak ke rumah pengasuh. Dah la dia bawak balik mainan kucing menari. Melalak si Hana takut.

Elok sangat la laki aku balik tu. Rumah dah macam-macam jadi. Saluran sinki dapur tersumbat. Habes banjir 1 dapur time aku nak pi keja kelmarin. Nasib la pagi tu aku pi dekat-dekat rumah je. Sempat aku mop sebelum ada orang terlentang kat dapur tu. Suis letrik pun dah main tendang-tendang. Semalam tendang bilik mak mertua aku je. Pagi ni 1 rumah berjangkit.

Ok, aku nak siapkan claim. Merata aku pi bulan lepas. Eh, dah bulan November kan. Kejapnya dah nak masuk tahun baru. Banyak benda nak buat ni. Ok. Babai!


No comments: